« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Podizanje Zelene zastave
Radionica učenika II. razreda
Učenici II. razreda izveli su „Ples sa sabljama“ na glazbu A. Hačaturijana u koreografiji učiteljice Jelene Grbčić Samardžić. Uz pomoć roditelja prikupljeni su kostimi i izrađeni mačevi. Tako su učenici živopisno dočarali povijesnu bitku između Turaka i Klanjaca 1559. godine.
Povijesna grupa
Učenici VI. i VII. razreda pod mentorstvom učiteljice povijesti Mirte Dvorny, učiteljice matematike Anke Baljak, učiteljice fizike i tehničkog odgoja Ane Buchberger i učiteljice likovnog odgoja Jadranke Herceg istražili su povijest gradine, arheološke nalaze, arhitekturu gradine te su izradili maketu gradine.
Grbovi plemićkih obitelji Klane 16. stoljeća
Pod mentorstvom prof. Gabrijele Mahmutović učenice Iva Simčić, Sara Čabrijan i Andrea Jardas iz šestog razreda istražile su obitelji koje su na području Klane obavljale upravnu ili vlasničku funkciju i likovno prikazale grbove plemićkih obitelji.
Vjera u životu Klane 1559.g.
Pod mentorstvom učitelja vjeronauka Ante Lešića i učiteljice njemačkog jezika Mirele Puljek učenici V. razreda (Denis Iskra, Andrej Piković, Enea Vlaše, Sarah Šestan, Erik Gržinčić, Jozef Četaj, Sven Vilk, Ivan Štokom i Matej Šebelja) su istražili vjerski život Klane i Klanjaca tog vremena: značaj vjere, broj vjernika, zavjeti, župa Klana, itd. te su upoznali povijest kroz zapise o sakralnoj baštini na području Klane iz navedenog vremenskog razdoblja.
Prezentacija narodne nošnje Klane
Učenici III. razreda pod mentorstvom učiteljice Alenke Princ istražili su i prikazali klanjsku narodnu nošnju koju su za ovu prigodu potražili od svojih starijih sumještana. Također, narodne nošnje, djevojačka nošnja i nošnja mladića prikazane su na plakatima.
“Štrikanje, vjenčići i košarice”
Cilj rada učenika I. razreda bio je pokušati dočarati život i aktivnosti djece u prošlosti. Da bi djeci dočarala život njihovih vršnjaka u prošlosti učiteljica Zorica Miočić ih je potakla da izmišljaju igre, a u igračke pretvore predmete iz prirode.
Pod mentorstvom učiteljice Tonice Anđić učenice IV. razreda plele su vjenčiće od livadskog cvijeće, plele su i vezle a učenici su izrađivali zviždaljke i metle od šiba. Učenici četvrtog razreda napravili su plakat s razglednicom Gradine nekada, natpis plakata napisan je slovima glagoljice.