Učenici 4. razreda tijekom cijele školske godine sudjeluju u međunarodnom projektu Naša mala knjižnica koji ima za cilj razvijanje čitalačke pismenosti kod učenika te svijest o važnosti čitanja i vrijednosti knjige. Učenici su u pratnji svoje učiteljice u školskoj knjižnici sudjelovali na čitalačkoj radionici te su interpretirali zadano književno djelo „Čarobni ormar“ autorice Jane Bauer. Sudjelovali su u kvizu za poticanje čitanja te su rješavali zadatke iz Kreativne knjižice, a sve u sklopu interpretacije književnoga djela i razvijanja komunikacijskih i suradničkih vještina. U svom razredu učenici imaju uređen kutak za čitanje te mogu tijekom cijele školske godine čitati knjige, opuštati se i zabavljati uz zanimljive sadržaje i likove zanimljivih i poučnih književnih djela. Sudionici projekta čitaju iste knjige i bave se istim aktivnostima, što pridonosi međukulturalnom povezivanju i upoznavanju zajedničke europske baštine. Sudjelujući u projektu Naša mala knjižnica učenici razvijaju sposobnost čitanja s razumijevanjem i interpretativnog čitanja naglas te izgrađuju pozitivni odnos prema knjizi, knjižnici i čitanju.